Thursday, December 26, 2013

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در خصوص فعالیتهای پلیس فتا در خوزستان به خبرنگار رهیاب گفت:ما جزو پنج


سردار اسحاقی گفت: کلاس اراذل و اوباش تهران با کلاس اراذل و اوباش استان ما فرق می کند مردم ما به لحاظ پیوستگی و سلامت اجتماعی ای که دارند در مقایسه با شهر تهران افراد غیرمفیدی مثل اوباش دربین آن ها کمتر پیدا می شود که آن ها هم عموما در بند یا تحت کنترل می باشند. durham food trucks
سردار اسحاقی گفت: کلاس اراذل و اوباش تهران با کلاس اراذل و اوباش استان ما فرق می کند مردم ما به لحاظ پیوستگی و سلامت اجتماعی ای که دارند در مقایسه با شهر تهران افراد غیرمفیدی مثل اوباش دربین آن ها کمتر پیدا می شود که آن ها هم عموما در بند یا تحت کنترل می باشند.
به گزارش تارود به نقل از رهیاب نیوز سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب با اشاره به اجرایی کردن طرح جمع آوری اراذل و اوباش در سطح استان گفت: کلاس اراذل و اوباش تهران با کلاس اراذل و اوباش استان ما فرق می کند مردم ما به لحاظ پیوستگی durham food trucks و سلامت اجتماعی ای که دارند در مقایسه با شهر تهران افراد غیرمفیدی مثل اوباش دربین آن ها کمتر پیدا می شود که آن ها هم عموما در بند یا تحت کنترل می باشند.
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در خصوص فعالیتهای پلیس فتا در خوزستان به خبرنگار رهیاب گفت:ما جزو پنج پلیس فتای مطرح کشور هستیم و به لحاظ کشفیات صورت گرفته در این خصوص از جمله استان های برتر کشور هستیم.
فرمانده نیروی انتطامی خوزستان در پاسخ به سوال رهیاب در خصوص گشت های ارشاد گفت:در حال حاضر نیز گشت های ارشاد را داریم که با همکاری بسیج خواهران در مناطقی مثل پارک های ساحلی منطقه زیتون و قهوه خانه هایی که جدیدا باب شده است انجام می شود.
ثبت آمار تولد ازدواج و فوت در نه ماهه گذشته در شهرستان دماوند
عکس/ تبلیغ خلاقانه شرکت آب و فاضلاب


No comments:

Post a Comment