Friday, December 27, 2013

یادداشت مهدی مهدوی کیا در مقایسه street food mobile پیشرفت street food mobile فوتبال بین ایران و ژاپ


جزییات آزمون کارشناسی ارشد
رییس دیوان عدالت: یکی از مصیبت های دولت گذشته دروغگویی به مردم بود
یادداشت مهدی مهدوی کیا در مقایسه street food mobile پیشرفت street food mobile فوتبال بین ایران و ژاپن
اشتراک
چکیده : رییس پلیس پایتخت گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش به صورت مستمر در پایتخت اجرایی می شود که در این مرحله از شب گذشته تاکنون با همت ماموران پلیس امنیت و آگاهی تهران بزرگ عملیات گسترده ای برای برخورد با این افراد آغاز شده است....
به گزارش ایسنا سردار حسین ساجدی نیا روز یکشنبه در حاشیه اجرای پنجمین مرحله طرح جمع آوری اراذل و اوباش و اخلالگران street food mobile نظم و امنیت جامعه در سطح پایتخت گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش به صورت مستمر در پایتخت اجرایی می شود که در این مرحله از شب گذشته تاکنون با همت ماموران پلیس امنیت و آگاهی تهران بزرگ عملیات گسترده ای برای برخورد با این افراد آغاز شده است.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در میان این افراد یک تن نیز که با داشتن ناهنجاری در کارنامه افراد کم سن و سال را نیز آزار و اذیت کرده است گفت: ماموران در صدد دستگیری تعدادی برآمده اند که این عملیات به درگیری مسلحانه انجامیده و در حال حاضر ماموران در حال انجام این عملیات هستند که در صدد آن هستیم با حکم قضایی تصویر این افراد را منتشر کرده تا این افراد توسط شهروندان مورد شناسایی قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش درصدی اوباشگری و اقدامات ناهنجار در سطح پایتخت بوده ایم گفت: بیش از درصد از افرادی که در زمینه شرارت فعالیت می کنند در کمتر از ساعت دستگیر می شوند.
ساجدی street food mobile نیا در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر بازگشت دوباره اراذل و اوباش به اقدامات مجرمانه street food mobile خود گفت: من تنها در مورد اقدامات پلیسی پاسخگو هستم و بنا به خواست مردم و با حکم قضایی نسبت به برخورد با افرادی که اعمال مجرمانه انجام می دهند اقدام می شود. اما سیر مجازات آنها بر عهده سازمان دیگری است.


No comments:

Post a Comment